Wednesday 20 June 2012

attention!!! this my first blog post. Perhatian!!!


Ok... ak nk pastikan blog aku yang ni "menjadi" tak macam blog2 aku yang lepas..haaa..yang tu sekadar hangat2 tahi ayam. HAHAHA~gelak jahat. Lagi2 bila laptop aku yang baru tu hilang dicuri lagi la memoral downkan aku :'( . sob2

.. nyway blog ni akan aku post dengan apa sahaja benda yang saya suka. tak kirala pasal bola ke, hacking ke, fishing ke, cooking ke, benda2 pelik ke dan bla3... diingatkan disini saya seorang lelaki.. lelaki tulen tau..bukangay..bukan pondan dan bukan bapok..haha..sebarang unsur godaan oleh gol. seperti ini tidak akan dilayan.haha..kalau ppuan cun takpe(mohon jgn terasa pada yg tak cun..haha..gurau je).

ok..jadi mungkin blog ni akan jarang di"update" disebabkan oleh faktor2 ttentu..antaranya malas ~jujur tak?.haha. So, selamat ber"blogging".

ps: saya budak baru belajar, kalau salah tlg tunjukkan... n mintak maaf kalau ada post yg membuat anda sakit ati..kecik ati..snak perut..kecik otak..dan sebagainya..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...